Disney Plus a atins 60,5 milioane de abonati la mai putin de un an de la lansarea sa, in noiembrie. Serviciul de streaming este unul dintre numeroasele servicii de pe piata care a aparut in ultimii ani pentru a contesta dominatia serviciilor precum Netflix, Hulu, Amazon Prime Video, samd. Domeniul tv streaming devine din ce in ce mai competitiv, mai ales avand in vedere faptul ca, in ultimul an, Disney +, HBO Max, Apple TV + si PeCock-ul NBCUniversal au aparut pentru a contesta dominatia Netflix. Fiecare platforma in parte s-a confruntat cu propriul set de provocari, cea mai mare fiind, fara indoiala, productia unui continut original de calitate. Inclusiv Disney Plus, care s-a bucurat de un succes urias cu primul serial live action bazat pe franciza Star Wars, Ther Mandalorian. Cu toate acestea, alte proiecte ambitioase, precum viitoarele emisiuni ale Marvel TV, inca stau sa apara. Insa cei de la Disney s-au asigurat de faptul ca-si pastreaza audienta prin continut deja existent. Si se pare ca aceasta strategie a dat roade, avand in vedere cresterea rapida in abonati a serviciului la nici macar un an de la lansare. 

Acest lucru a fost deosebit de important in timpul pandemiei de coronavirus, care a lasat o multime de oameni inchisi in case, cautand filme si seriale la care sa se uite. In martie, Disney i-a surprins pe fani cu anuntul ca Frozen 2 va debuta pe serviciul de streaming inainte de termen. De asemenea, compania a luat decizia socanta de a renunta la versiunea cinematografica a lui Hamilton pe 4 iulie, in loc ca aceasta sa fie lansata in teatre anul viitor, asa cum era planificat initial. Poate cel mai important aspect dintre toate, cei de la Disney au anuntat ca vor lansa filmul Mulan pe serviciul de streaming in septembrie. Cu toate acestea, in acest caz, filmul va costa 30 de dolari in plus. De asemenea, va fi lansat in aceeasi zi in teatrele care sunt deschise in momentul de fata.

In ciuda faptului ca unele dintre aceste decizii au fost riscante, s-au dovedit a fi un avantaj major pentru cei de la Disney. In cursul zilei de marti, cei de la Disney au dezvaluit ca serviciul lor de streaming a ajuns la 60,5 milioane de abonati platiti, depasind chiar propriile estimari ale companiei inainte de lansare. Cel mai mare concurent, Netflix, are aproape 193 de milioane de abonati, insa se afla in aceasta competitie de aproape un deceniu. Aceasta comparatie face ca numerele Disney Plus sa fie si mai impresionante. Mai ales ca este o diferenta de 133 de milioane de abonati pe care cei de la Disney au reusit s-o stabileasca in decursul a doar 8 luni de la lansarea serviciului de streaming. 

Numerul de abonati arata, de asemenea, faptul ca Disney Plus continua sa creasc─â, chiar si fara continut Star Wars sau Marvel. Serviciul a primit un plus considerabil de abonati de la lansarea Hamilton, precum si datorita pandemiei in curs de desfasurare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *