S-a pornit, recent, fenomenul numit “Streaming Wars” (razboaiele in domeniul streaming), in sensul in care o multime de companii incep sa investeasca in dezvoltarea unei platforme de streaming pentru a concura cu cei de la Netflix. Care, printre altele, au inceput sa cunoasca o perioada de decadere, in sensul in care a scazut numarul de abonati in Statele Unite conform cifrelor companiei in trimestrul al treilea, in ciuda faptului ca cifrele au ramas in crestere in tot restul lumii. Aceasta mica slabiciune a fost motivul pentru care o multime de companii au inceput sa-si faca planuri in legatura cu modalitatile in care ar putea rasturna cel mai popular serviciu de streaming. S-au bagat in industrie companii precum Disney, Apple si WarnerBros (care detine televiziunea HBO, populara mai mult pentru Game of Thrones decat pentru orice alt serial). Nu stim inca nimic despre HBO Max in afara de faptul ca va fi un efort mai hardcore fata de orice alt serviciu pe care cei de la AT&T l-au lansat pana in momentul de fata. 

Daca cei de la Apple au un argument mai interesant in aceasta industrie prin serviciul Apple TV Plus, un serviciu mai ieftin si cu o grila de programe mai restransa (adica limitata la doar 9 seriale), cei de la Disney n-au reusit sa impresioneze. Si e un lucru cat se poate de lamentabil, avand in vedere faptul ca Disney este, in fond si la urma urmei, o televiziune (deci ar trebui sa stie cum sa atraga rating). Si aici nu este vorba nici macar de o problema legata de modul in care a fost organizata platforma, cu cele 500 de filme si peste 7000 de seriale ale sale. Ci despre acest debut esuat de care a avut parte platforma de streaming. 

Noul serviciu de streaming s-a lansat in cursul zilei de marti, iar cei mai multi dintre utilizatori s-au repezit sa se aboneze la serviciile oferite de Disney. Doar serviciul in sine este plin de seriale si filme care prezinta un interes pentru o categorie mai mare de utilizatori, datorita gamei variate de continut video pe care o prezinta. Doar ca utilizatorii respectivi au avut o surpriza neplacuta atunci cand au deschis aplicatia. Platforma n-a functionat la fel cum se asteptau acestia. Majoritatea utilizatorilor care au vrut sa se aboneze la Disney Plus au intampinat dificultati tehnice si nu au putut sa urmareasca filme pe noul serviciu de streaming al celor de la Disney.

Normal ca problemele din ziua lansarii sunt obisnuite pentru orice produs. Doar ca dificultatile pe care utilizatorii le-au intampinat au fost destul de mari pentru a starni un feedback negativ. Iar cand ai un feedback negativ de la inceput, e greu sa te mai redresezi. Dar compania are si o explicatie oficiala. „Cererea consumatorilor pentru Disney + a depasit cele mai mari asteptari ale noastre. In timp ce suntem incantati de acest raspuns incredibil, suntem constienti de problemele curente ale utilizatorilor si lucram pentru a le rezolva rapid. Apreciem rabdarea voastra”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *